Τμήμα After Sales

Τμήμα After Sales

Με σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτησή σας μετά την αγορά των προϊόντων σας, η Need4tech έχει οργανώσει τμήμα After Sales.

Ετσι μπορείτε να λύσετε κάθε πρόβλημα που ενδέχεται να προκύψει μετά την αγορά σας, εύκολα, γρήγορα και απλά.

Από την παραλαβή του προϊόντος που μας επιστρέφετε μέχρι την αποστολή του επισκευασμένου ή ανταλλαγμένου προϊόντος σας, η εταιρία μας αναλαμβάνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την εξυπηρέτηση σας.

Σε περίπτωση που αδυνατείτε να προσέλθετε προσωπικά , για να παραδώσετε το προϊόν σας , είναι δυνατή η αποστολή του με courier. (συμβουλευτείτε τις επιστροφές προϊόντων για τυχόν χρεώσεις.)

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε στείλετε e-mail στο [email protected] περιγράφοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με το προϊόν σας.

Δείτε σχετικές ερωτήσεις και απαντήσεις εδώ

Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σφραγισμένα.

Η τιμή πώλησης του προϊόντος καθορίζεται την ημέρα της παραγγελίας σας.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρία μας με την προϋπόθεση ότι η ίδια θα έχει επιλέξει τον τρόπο και εταιρεία μεταφοράς.

Εάν το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα βάσει του επίσημου πορίσματος της αντιπροσωπείας θα επιστρέφεται πίσω και ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής και αποστολής της συσκευής.

Αντίγραφο πορίσματος θα προσκομίζεται και στον πελάτη.

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier και επικοινωνήστε μαζί μας.